• info@lopas.ir
  • امروز : جمعه 22 تیر 1403
جوجه‌ریزی اولین گله مرغ مادر ایندین ریور
130 بازدید
(کل 0 توسط 0 نفر)
با ورود جوجه‌های اجداد نژاد ایندین ریور به کشور در مهر ماه ۱۴۰۲، اولین جوجه‌ریزی گله مرغ مادر آن در نیمه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مجموعه سبزدشت، واحد ابهر، انجام گرفت. این نژاد که نام آن برگرفته شده از منطقه‌ای در ایالت فلوریدای آمریکاست با مختصات عملکردی مناسب در سطح گله‌های مادر و گوشتی امیدوار است در رشد و بهبود صنعت طیور کشور موثر باشد.
"مشتریان این نژاد در سرتاسر جهان بر تعادل مناسب این سویه تجاری در دستیابی به عملکرد تولیدی قابل اعتماد در بخش مادری و همینطور رسیدن به عملکرد بسیار عالی جوجه های گوشتی تاکید داشته اند. هم جوجه‌های گوشتی و هم گله های مادر عملکرد بسیار خوبی در تمام صفات داشته و مقاومت بالای جوجه های ایندین ریور، آنها را برای پرورش در شرایط آب و هوایی بسیار چالش برانگیز آماده کرده است.
جوجه های ایندین ریور در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده اند که این موفقیت مرهون پیشرفت مداومی است که با به گزینی بر اساس صفات برتر و برنامه‌های سلامتی که در سراسر جهان توسط کمپانی آویاژن انجام می‌شود، میباشد. تعهد این شرکت به تحقیق و توسعه، با برنامه های سرمایه گذاری سالانه چند میلیون دلاری پشتیبانی شده که طرفداران این نژاد را از ادامه روند بهبودهای ژنتیکی و عملکردی مطمئن خواهد کرد." 
لوپاس

ارسال دیدگاه

کد امنیتی رفرش

× پنل کاربری